miercuri, 22 decembrie 2010

ANUL ASTA TE ALEG PE TINE


Anul asta te aleg pe TINE, Tu, care o sa te bucuri alaturi de mine de fulgii razleti de zapada, de caloriferul cald, cand afara crengile sunt amortite, de imbratisarile fierbinti, cand aerul din camera e ca de gheata.
Tu o sa ma plimbi pe sub luminitele chicioase din Bucuresti, dar care vazute prin ochii Tai, par mult mai frumoase; Tu o sa ma trantesti intr-un morman alb, o sa imi bagi zapada prin haine, apoi o sa ma saruti pasional, zgomotos, ma iei de mana si alergam spre primul loc unde bem vin fiert.
Mainile Tale moi imi vor mangaia soldurile, coapsele, sanii, obrajii, buzele si am sa te iubesc. Si am sa plang. Am sa plang de fericire-fericirea de a Te fi intalnit in prag de sarbatori, de a nu incepe noul an singura. Fericirea ca anul asta Te-am ales pe Tine.
O sa ma duci la petreceri unde cu totii beau si fumeaza. O sa fac si eu la fel, o sa ma ametesc, o sa ma tachinezi, eu o sa ma supar, doar pentru a-ti fura o imbratisare puternica si un sarut apasat pe buzele mele uscate ce tanjesc mereu dupa Tine. O sa ma duci acasa, ma dezbraci usor si vrei sa faci dragoste cu mine. Dar eu, zapacita de mine, am baut prea mult. Nu pot in seara asta. Iarta-ma! Stai doar langa mine, sa-ti simt trupul aproape. O sa Te tin in brate toata noaptea.
Si anul asta te aleg pe TINE, pentru ca si Tu o sa ma alegi pe mine. Iarna a venit pentru noi, Craciunul este pentru noi, iar daca s-ar intampla sa ma duc, ar fi de la prea multa fericire.
Am sa te aleg pe Tine si nu pe altul. Nu exista un altul.
Anul asta te aleg pe Tine, dar Tu nu stii, iar anul trece atat de repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu