vineri, 29 ianuarie 2010

ALERGIE EXISTENTIALA

Si iata-ma bolnava din nou. Dupa 3 zile in care m-am chinuit cu 2 nuci in gat(vorba lui Pisic: nuci de cocos), avand impresia ca fiecare dumicat e o lupta de a inghiti stanci, ma trezesc acum cu una si mai tare.
O iritatie ciudata pe maini, unsa din belsug cu galbenele si speranta ca va trece, deoarece ma pregatesc de aniversarea unui prieten si nu vreau sa o fac cu maneci lungi.
M-am trezit de dimineata si SHOC: iritatia era tot acolo. Sa fie raie? Sa fie o reactie a celor intamplate in viata mea? Am mancat fructul oprit? Geamano mi-a spus ca sunt alergica la prostie:)). Mai stii? Si tot Geamano a fost cea care mi-a facut o injectie in vena, prima ei intravenoasa. Si inca mai traiesc :D.
Nu stiu nimic exact. Cert e ca am o alergie la ceva de aceea m-am ales cu un regim alimentar, chinuind-o astfel pe Mari, cea care ma iubeste si ma hraneste :). Si, in plus, acum am o gaura de 50 RON in buzunar. Dar ce nu fac eu pentru sanatate. Astfel ca la aniversare voi bea doar apa plata cu lamaie ca o adevarata pitzi :D.
Si astept sa treaca cele 5 zile, sa ne "auzim" pe blog cu vesti bune.
Multa sanatate!!!!

6 comentarii:

  1. avand in vedere teoria conspirativa a omuletilor verzi ,zic,nu cumva, e urma vizitelor nocturne a stelelor la fereastra ta?

    RăspundețiȘtergere
  2. nush ce sa zic. eu am inchis geamul bine si m-am ascuns sub pilota.

    RăspundețiȘtergere
  3. teddy, teddy, dar daca o fi o alergie la zilele libere de tip concediu?

    RăspundețiȘtergere
  4. insanatosire grabnica si sanatate maxima :)...ps LEAVE THE TEDDY BERRIES ALONE!

    RăspundețiȘtergere