sâmbătă, 18 iulie 2009

Fidelitate pentru RO!!!

E ca un trend. Crestem, suntem educati si apoi...plecam in "tarile calde". Nu toti, dar multi fac asta. Recunosc, tentatia m-a trasnit si pe mine cand priveam bunicuta ce isi invata nepotelul sa se usureze ziua in amiaza-mare pe un trotuar din Bucuresti, capitala europeana. Momente au fost mai multe, asta mi-a venit acum in minte.
Si totusi, nu am plecat. Am aruncat o ocheada de cateva zile pe la nemti. Locuri frumoase, oameni zambitori, partii de ski minunate dar... pazea, ca vine week-end-ul!
O noapte in Munchen, mai exact vineri spre sambata. Lume pestrita, berea purtata pe strazi de toate mainile, in toate gurile si in toate burtile, tigarile mult cautate de prietenii punk-eri care nu ne iarta de fiecare data cand ne vad, desi le-am spus de prima data ca suntem nefumatori. Nici usile magazinelor nu scapa, fiind un loc de refugiu pentru cei cu creierul zapacit de alte substante. Slava Domnului ca nu rasuna totusi nici o manea din nici un bar sau vreo masina!
Asadar, inceput de week-end. Orasul e sub stapanirea adolescentilor euforici care au mana libera la distractie. Mai sunt si gunoaiele depuse cu grija de fiecare peste tot. Asa e la ei! :D
Mare mi-a fost bucuria cand m-am intors pe plai mioritic si am sarbatorit week-end-ul in Bucuresti, pe Lipscaniul nostru patat cu ruine, gropi, santuri, lucrari interminabile. Dar macar ai nostri sunt "decenti". Cui ii mai pasa ca "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii"? Poate nimanui, dar noi o facem in spatii inchise: in baruri, in cluburi, la noi acasa, la altii acasa. O mai fi vreun ratacit care mai bea si pe strada, dar il iertam, ca e de-al nostru. :)
Asa ca week-end placut va urez, fiecaruia in "birtutul din cartier" si sa ne fie de bine...asa e la noi. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu