marți, 21 iulie 2009

UN SUFLET CALD FACE MUZICA


La, la la...si do, re, mi. Doua maini frumoase, facute sa mangaie si sa iubeasca ating intr-o zi o chitara.
Si de unde apar acele sunete armonioase, sunete ale pacii si ale eliberarii cugetului?
Iti plimbi mainile in sus si in jos, ca si cum ai mangaia un trup de femeie. La inceput mai lent, ca sa descoperi fiecare centimetru de "luna", apoi mai alert, mai intens ca intr-un delir, ca intr-o parasire de sine - o contopire totala, plina de pasiune, din care se naste muzica sufletului cald.
Momente de creatie, momente de interpretare, momente de implinire sufleteasca.
Sa ne lasam sufletele sa danseze pe muzica ce ne canta in interior. Un amestec de substante desarte pe o muzica sublima, sub clar de luna feeric, acompaniati de cri-cri-ul greierilor.
Mai ofera-mi un acord! Canta-mi in asta noapte ca in nici o alta! Ritmuri ce ma sufoca incet, placut, o inaltare a simturilor. Fiecare por tresare, ca intr-o hora nebuna, iar urechile rad de atata fericire.
Si e trist uneori, dar acordeaza-ti chitara si ia-o de la capat. Canta-mi pana la sfarsitul iubirii, pana la sfarsitul noptii, pana la sfarsitul lumii.
Presara-mi ochii, mainile, tot trupul cu picaturi de roua, picaturi de note, de game, de acorduri.
Ma iarta ca te ascult, ma iarta ca-ti iubesc chitara. "Iarta-mi visarea si trezeste-ma!"
Do re si sol fa mi re do!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu