luni, 11 iunie 2012

WELCOME BACK!!!





Asadar, a trecut un an...plus cateva luni. S-au schimbat multe, pana si blog-ul e altfel, dar indiferent de noua lui haina, o sa ma acomodez pentru ca in acest an de zile am invatat ca trebuie sa faci fata oricarei schimbari, sa te acomodezi, sa lasi trecutul in spate si sa mergi mai departe.
Poate nu e cea mai buna deschidere pentru revenirea mea, insa, uneori, cuvintele simple spun mai mult decat orice exprimare filozofica-fara terminologie ambigua, fara cuvinte fanteziste...doar simplitate pentru ca la urma urmei si viata este simpla. Noi o facem sa fie complicata.
Ma bucur ca ma aflu pe aceasta pagina. E un sentiment placut de care uitasem, insa acum am gasit din nou puterea si placerea de a face acest lucru. A trebuit sa iau niste decizii dificile, insa la sfarsitul zilei m-am simtit eliberata pentru ca in sfarsit am ocazia sa ma ocup de mine, de voi si...de tine, draga blog-ule, care mi-ai fost alaturi de atatia ani de zile.
A fost un an frumos, am cunoscut oameni noi, am invatat lucruri diferite, iar toate astea imi vor afecta viata de acum inainte in bine sau...mai putin bine :)...si zambesc pentru ca, in mod normal, as fi spus "in rau", uitandu-ma la ultimele postari, insa de data aceasta, dupa anul acesta, imi place sa cred ca exista doar bine si mai putin bine. Intotdeauna lucrurile vor fi intr-un fel sau altul, toata viata, de aceea am invatat sa nu ma mai sperii, ci sa iau lucrurile ca atare, sa adopt orice invatatura din orice, pentru ca, mai devreme sau mai tarziu, fiecare lucru ce ti se intampla, te va ajuta intr-o experienta ulterioara. Ca atunci cand am invatat sa schimb un bec singura :)
Important e sa avem credinta si speranta. Asa cum spunea Paulo Coelho: " Cand tu vrei ceva cu adevarat, tot Universul conspira la realizarea dorintelor tale.” Poate nu e cel mai bun citat, nici nu sunt fana Coelho, insa aceasta fraza m-a ajutat de multe ori sa merg mai departe si, credeti sau nu, lucrurile s-au intamplat pentru mine.
Asadar, de data aceasta, militez pentru ceva mai bun, pentru ganduri pozitive, pentru zambete si pentru ca fiecare sa scape de frica de a visa cu ochii deschisi. E un nou inceput cu o alta atitudine si o alta maniera de a vedea lucrurile. Daca veti fi inspirati sau nu sa faceti la fel, nu stiu. Insa indiferent ce iti aduce viata...ZAMBESTE!!! E un dar pe care il primim o singura data, indiferent cate aniversari celebram.
Asadar, welcome back!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu